לקראת מהומות? פעילי ימין מתכננים הקמת מאחזים חדשים

חדשות קול חי 1 Comment on לקראת מהומות? פעילי ימין מתכננים הקמת מאחזים חדשים

פעילי ימין מתכננים להקים מחר שלשה מאחזים חדשים ביהודה ושומרון "לממש את זכותו ההיסטורית של עם ישראל להתיישב בכל מרחבי ארץ ישראל" לטענתם. מנגד, ארגוני שמאל הודיעו שיבואו לעצור בגופם את "הקמת מאחזי הטרור החדשים" כלשונם | מצה"ל והמשטרה נמסר: "הקמת מאחזים שלא בהתאם לאישורים הנדרשים אסורה. כוחות משימה יעודיים יפעלו במטרה למנוע כל פעילות בלתי חוקית"

מאחז ביצהר. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: פלאש90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילי ימין מתנועת "נחלה" מתכננים לעלות מחר לשלשה נקודות התיישבות חדשות ביהודה ושומרון בדרישה מהממשלה לממש את זכותו ההיסטורית של עם ישראל להתיישב בכל מרחבי ארץ ישראל. בנוסף, התנועה דורשת מהממשלה לעצור את ההשתלטות הערבית על שטחי יהודה ושומרון ולצאת לתנופת בנייה ממלכתית והקמת ישובים חדשים.

בתנועה אומרים כי: "בכל יום ויום קמים מאחזים פלסטינים לא חוקיים. ולצערנו שר הביטחון וממשלת ישראל עומדים בחיבוק ידיים. לעומת זאת שעם ישראל מתעורר לקיים את חובתו המוסרית להמשך תנופת ההתיישבות בארץ ישראל. מנסים לעצור בעדו".

"אנו מצפים משר הביטחון וממשלת ישראל. להודיע עוד היום, על שינוי מדיניות ולאפשר לעם ישראל לקיים את חובתו ההיסטורית והנצחית בבניין ארץ ישראל" אומרים אנשי התנועה.

בשמאל כמובן לא יושבים בשקט, ואנשי 'שלום עכשיו', יחד עם ארגונים ופעילי שמאל נוספים יגיעו מחר לשטחים על מנת לעצור את "המבצע העברייני להקמת מאחזי טרור חדשים" לדבריהם.

בארגון השמאל אומרים כי "הקמת מאחזי טרור חדשים, המלווה בקמפיין גלוי ובגיבוי הנהגת הימין המשיחי, היא פיגוע מתוכנן היטב נגד האינטרס הישראלי. מהמאחזים תצא בהכרח אלימות מתנחלים נגד חיילי צה"ל, פעילי שמאל ופלסטינים, שתוביל לנישול פלסטינים מאדמותיהם. לא ניתן לזה לקרות. נגמרו הימים בהם כנופיית כהניסטים קטנה אלימה ומשיחית מחזיקה את ישראל בת ערובה. אם הממשלה, המשטרה והצבא בוחרים להתכופף בפני המיליציות של בן גביר וסמוטריץ׳, אנחנו נעצור אותם על הגבעות".

שר הביטחון גנץ הורה למנוע את הקמת המאחזים, ומלשכתו נמסר: "שר הביטחון הדגיש בהתאם למידע שהובא בפניו, כי רבים מהמתכננים להשתתף בפעילות, הנמנים על הרוב המוחלט של תושבי יהודה ושומרון שהם אזרחים שומרי חוק, אינם מודעים לכך שהפעילות אינה חוקית ולא מתאומת עם גורמי הביטחון. לכן, יש להעביר מסר זה בכלל הצירים האפשריים".

"עוד ציין שר הביטחון, כי לצד המשך הבנייה וחיזוק ההתיישבות החוקית, תינקט אכיפה קפדנית, ולא תתאפשר הפרת חוק. עוד ביקש שר הביטחון להדגיש, כי הפעילות שאינה מתואמת עם כוחות הביטחון צפויה להעמיס על הפעילות המבצעית השוטפת, ולפגוע בסדר הציבורי".

מצה"ל והמשטרה נמסר: "הקמת מאחזים ביהודה ושומרון שלא בהתאם לתהליכים והאישורים הנדרשים על פי דין והמנוגדים לחוק – אינה חוקית ואף אסורה. בהמשך להודעת הדרג המדיני, צה״ל, משטרת ישראל, מג"ב וכוחות הביטחון נערכים בכבישים, במחסומים, ובנקודות המרכזיות במרחב יהודה ושומרון לשמירה על הביטחון והחוק והסדר במרחב. כוחות משימה יעודיים יפעלו במטרה למנוע כל פעילות בלתי חוקית ועל מנת לקיים את המשימה המרכזית, מניעה וסיכול טרור".

ח"כ גבי לסקי ממרצ: "כבר שבועות שחבורת מתנחלים מארגנת שוד אדמות לעיני כל בחסות הצבא ומשטרת יו״ש. אצטרף מחר לפעילים כדי למנוע את ביצוע העבירות לאור יום. אולי יפסיקו לפחד מהמתנחלים ויעצרו את גזל האדמות לפני שהוא יתרחש?" כך כתבה.

ח"כ איתמר בן גביר: "בני גנץ איש השמאל שנפגש עם מכחיש השואה אבו מאזן, ממשיך עם הרדיפה שלו אחרי ההתיישבות ביו"ש ומונע הקמת ישובים חדשים. אז אם יש עוד מישהו שחושב שאפשר להקים ממשלה עם גנץ, כדאי שיחשוב על זה שוב".

בהכנת הידיעה השתתפו: איתי גדסי, קובי פינקלר, שלמה ריזל ונתי קאליש.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד להם!!!!!👍👍👍👍👍👍👍אין עליכם בעולם !!!!